Wednesday 13 June 2012

new look , new life

HELLO READERS :)

for your information , aku dah clear blog aku ni , nampak tak ? so this is my first post . post yg lepas lepas tu abaikan je laa , aku dahh malas nak tgk , seman samun samuk samak , aihhh .

byk perkara yg aku dahh lupa since dtg 'penyakit' apa tah hari tu , so bila byk benda aku lupa , bagus laa jugak sometimes kan , benda yg tak patut diingat aku dahh pun padam , senang cerita , mula hidup baru .

walaupun blog berwajah baru , aku still sama , FIEQA AHMAD , aka fiee , pun boleh lahh cik kak oi , namun begitu , ehem , ramai yg ckp perangai aku dahh laen , whatever korang , suka hati korang laa nak ckp apa , yg penting aku selesa dan tak kacau sesiapa .

account facebook aku yg bersepah sepah tu pun semua aku dahh deactivate , tggal yg aku guna skang ni je , yg lain tu , bye bye jeh laa , bkn tu je , ramai friends yg aku dahh remove , kenapa ea ? biar lahh aku sorang je yg tahu , sbb aku sorang je yg rasa nya pun .

boyfriend ? still him , from 17th July 2011 until now and still counting , hopefully endless love lahh kan .

azam baru , tak semestinya new year baru nak berazam kan ? so aku dahh ready nak ubah hidup aku kpd yg lebih baik :
1. blaja betul betul utk STPM 2012
2. pakai tudung lebih labuh
3. jadi budak rajin
4. simpan duit byk byk
5. teruskan tak tggal solat , and rajinkan diri solat sunat + mengaji

hopefully , semua azam aku ni tercapai lahh hendaknya yea dakk , byk benda yg aku nak berubah , sbb hati aku ni makin kebal terhadap manusia , nama aku SHAFIQA yg bererti BELAS KASIHAN & PENYAYANG ni seolah-olah makin pudar , biarlah , apa nak jadi , jadi lahh .

take care , assalamualaikum .