Friday 15 June 2012

my property



sesuai tak ? ahahaha , mengada lak :P

kalau tgk pd dia , dia ni mcm layak utk dpt yg lebih baik drpd aku , tapi dia pilih aku jugak , thanks awak :)

dia slalu busy , kami jarang contact , but i trust him , how much ? biar laa aku sorang je yg tahu , its okayy , yg penting aku tahu , dia cuma ada aku and syg aku mcm aku syg dia , and so on lahh kan .

sedikit sebanyak tentang dia :


✿  Mohamad Arshad bin Yusoff
✿  20 (on 2012)
✿  February 24, 1992
✿  Ulu Tiram, JB
✿  anak sulong drpd 5 adik beradik
✿  baik hati tapi tak reti nak tunjuk
✿  sayang pd haiwan, dia ada kucing nama Kontot :)
✿  suka berahsia tapi dgn aku dia seorang yg sgt jujur dan berterus terang
✿  suka menyendiri
✿  romantik :P
✿  suka bekerja dan rajin
✿  berpendirian tetap
✿  apa saja tentang dia aku suka

tu je laa yg aku boleh cerita , yg lain tu biarlah aku sorang je yg tahu , dia kawan aku , bf aku , tempat aku luah , tempat aku berkongsi , tempat aku bergurau , tempat aku bermanja , tempat aku bebel , he's everything and he meant to me , apa apa pun , yg penting aku syg dia , aku janji akan setia pd dia , dan aku bukanlah seorang yg mungkir janji , insyaAllah .

❤ July 17, 2011 until now and still counting ❤